Thursday 8 September 2016

Filled Under:

Pelik Bulu Kaki Aku Makin Lebat.. Bila Aku Teringat Balik, 11 Tahun Lalu Ayah Bagi Guna "BENDA TU" Di Dalam Bilik Air.. Rupanya..

Pelik Bulu Kaki Makin Lebat..11 Tahun Lalu Ini Rupanya Aku Buat Kat Ayah... 
Pelik Bulu Kaki Makin Lebat..11 Tahun Lalu Ini Rupanya Aku Buat Kat Ayah… |Saya sudah mendirikan rumah tangga selama setahun. malu sebenarnya saya nak ceritakan masalah saya, tapi sebabkan saya nak minta pendapat kalian jadi saya luahkan juga ya.
Capture
saya ada 1 masalah dimana bulu kaki saya amat lebat. saya bukan la dari keturunan bulu yang banyak tapi puncanya dimana waktu umur saya 11 tahun saya saje try pencukur misai ayah saya ke kaki saya, selepas kejadian tu bulu kaki saya tumbuh semakin lebat.
Malu sebenarnya bile kite seorang wanita ada bulu kaki. saya pernah cuba mcm-macam produk tapi semuanya hilang sementara je. Tak lame lepas tu tumbuh kembali. saya tertekan sangat lagi2 bila bersama suami. saya harap sangat ada yang boleh bagi pendapat dan cadangan bagaimana untuk cara buang bulu kaki secara permanent. kalau ada tempat untuk saya dapatkan rawatan harap boleh suggest kan di ruangan komen ya. terima kasih semua-KRT




0 comments:

Post a Comment